detta visste jag inte

Teven står på medan jag pluggar, kan koncentrera mig bättre om det är något som låter, eller så att man har typ sällskap.

Men det var inte det jag ville säga, ville säga att jag hörde just att det var en Familj, tror dom var från Danmark. Hursom, dom höll i alla fall på att segla jorden runt, (jag vet inte vars det var)men på ett ställe blev dom överfallna av pirater! Och någon grej i Danmark försöker göra allt för att piraterna ska släppa dem men de kräver en massa pengar för att de ska släppa dem. Hemskt!

Jag visste inte att det fanns pirater på riktigt? Okej, jag visste väl typ att det fanns förr i tiden men inte nu! gud va obehagligt. . . . och hemskt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0