dag 17. Någonting jag ångrar.

Det finns mycket saker jag ångrar här i livet. Saker som är bra och dåliga. Jag har gjort många saker som vart dumt. Men man lär sig av sina misstag, det är sant. Nu ska jag lära mig av mitt senaste misstag som jag ångrar nu.

Just nu är jag typ depp för att jag äter för mycket onyttiga saker, alltså ärligt FÖR mycket. Jag måste sluta, ångrar mig alltig efter jag ätit något med mycket socker/kalorier i. Jag måste helt seriöst börja tänka på vad jag äter, tänk att gå upp jättemycket i vikt, har redan gått upp för mycket. 

Från och med nu ska jag äta bättre, jag tycker ju lixom om grönsaker och nyttig mat jättemycket, så varför inte lägga pengar och hunger på det istället. Mycket bättre.
Hjälper ni mig? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0