at mimmiiis place (y)

Käkat lite gott och sitter och skriver argument om Olja & Bensin :p 
Snackar massor med skit osv, tur att ingen kan höra oss, fan va ledsna ni skulle blivit :(((

Haha, skämt å sido :b Men har jättemysigt och är verkligen sugen på att komma hem och ta på myskläder. Är typ på goshumör. nice va? (a)
Ska dra till kyrkan sen också, ännu mer mys där. Ingen träning för mig idag heller . .. måste bli helt frisk först så det blir vara direkt hem efter konfan och chilla lite osv.


Men hallå där! Jag måste berätta att Spanska-provet var sjuukt lätt! Antingen så var det ett lätt prov eller så hade jag pluggat så mycket att jag var så bra att det blev lätt (a)
Haha, får väl hoppas på att det är jag som är bra och inte proven som är lätta, eller vad säger ni?


Gammal goo bild.

Sticker hem nu, till mormor . . . . ska byta om sminka av mig och sen åka till Kyrkan. 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0