ååh vilken tur va!

Hihi, riktigt tur att jag bloggade i morse innan jag drog till skolan (började halv elva) Och att jag kört ett par svar på komentar. För annars hade uppdateringen legat i botten kan jag lova ;)

Finns dock biiiga anledningar till detta, har varit hemma i ca 15 minuter idag, (förutom nu sedan halvtio) Först skola, sedan Konfa och efter det träffade jag några kompisar ute, bara lite snabbt. 
Och sista tiden har jag spenderat till att fått något i magen och pluggat lite. Har ju (kanskejagharsagt) matteprov imorgon + Engelska & NO läxa. Dock har jag bara pluggat på engelskan haha, det funkar inte för mig att plugga inför matteprov, lär mig inget extra ändå, Ovärt att lägga tid på det då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0