8/3-2011

Hej, har inte hört av mig på hela dagen, sorry men läs min blogg på kvällen så är det mer uppdatering, blir så ofta när jag pluggar hela dagarna . . . . 

Idag har jag pluggat hemma hos Mimmi, ni vill inte se vårat NO-prov! Eller det är 70 jävla instuderingsfrågor till det provet, förstår ni? Han läraren är ju dum i huvudet på riktigt. Förlåt mig men helt jävla ärligt.
När vi pluggat fram till typ klockan var sju var vi så sjukt lama så vi gick på en promenad. Jag har fått värsta kicken av att gå på promenader, antagligen för att jag missar massor med träning . . . måste ju bränna fett på något sätt ;) Haha SKOJA.

Pia lagade jättegod mat till oss! klyftpotatis, en röra med rökt lax och äpple. Till va det typ ägg och apelsinbitar. Muuuuums!
Haha juste, vi klippte Pias hår också. Det blev väl braa.


haha invirade i halsdukar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0