5/3-2011


Ååh, hade en underbar dag igår tillsammans med min familj och ville verkligen inte kasta bort dagen med att sitta vid datorn så jag bloggade inte någonting igår som ni kanske märkte, men jag tycker verkligen att man får lov att göra så ibland, eller hur?

Kan berätta lite vad jag hade för mig igår iaf!

Jag vaknade hemma hos Ronja men gick ganska snart eftersom hon skulle ivåg till stan. 
När jag kom hem funderade jag lite på om jag skulle hitta på något speciellt men klände hellre för att vara hemma. Jag gjorde mig i ordning lite, kände mig ganska sliten efter natten och sen gjorde jag Mamma sällskap till affären.

När jag kom hem igen tittade jag på Pippi Långstrump, amalia & jag.
JAg tog med mig småsyskonen upp i skogen, jättemysig liten promenad. bilden kommer.

På eftermiddagen lagade jag middag till familjen, visst är jag duktig ?(a) Jag lagade fisk med potatis och sås. Och så typ sallad och sockerärtor till (a). Fan va duktigt av mig.

På kvällen såg vi på melodifestivalen :b Haha, äkta svenssonfamilj? haha JA!

Pippi & Amalia

trötta sheyor :(

sötaste syskonen!

Mina älskligar!

lillebror & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0