2/3-2011

haft en rätt så chill dag, behöver ju inte snacka om att jag har pluggat för har klagat väldigt mycket på det senaste dagarna, tröttsamt.

Men jag åt i alla fall en jättegod middag som pappa lagat, *mums.
Jag har vart sugen på att baka hela dagen men inte kunnat slita mig från böckerna så jag tror jag ska baka nu faktiskt. 
Förut kollade jag på några avsnitt av ett typ program för lite yngre barn, men tycker det är rätt mysigt och Clara (min syster) undrade om jag ville se med henne så varför inte? 
Det är inspelat i Göteborg så det är lite roligt och man hör verkligen på deras dialekt att dem är från Göteborg :b
Just like me huh?


Dagens look mabyy? (a)



thefuckingfuckfacebitches!


siimpel men snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0