12/3-2011

Godmorgon!
Har ni vaknat ännu? Jag har bara varit vaken i 20 minuter, men måste ju uppdatera med en gång, eller va säger ni? (y)
Det var faktiskt jätteskönt att få sova lite längre för en gångs skull, nu känner jag mig pigg och då blir dagen mycket bättre!

Jag får se vart dagen tar mig, men jag vet att jag måste fixa i ordning lite grejer här hemma, ni vet småplock som man alltid skiter i ;) Idag ska jag ta itu med det. Och så ska jag såklart duscha och allt som det innebär. 

Ikv ska vi få gäster hem hit tror jag, äta middag osv. Ska bli trevligt. 

Men nu ska jag dricka upp min cappuccino och sedan fräscha till mig lite, haha ser ut som ett litet nyvaket troll, gulligt(a)
Kramiii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0