skolavslutnig, konfamiddag & konfirmation

I fredags slutade jag skolan vilket betyder SOMMARLOV!!!! inte så mycket att säga om det, det gick fort några sjöng vi fick betyg osv. Rätt nöjd med mina betyg, typ alla VG och ett MVG, gaanska bra? :)
På väg hem fixade jag och Jossan och några fler våra naglar på ett nytt ställe som har öppnat i allum. Så nu ser mina naglar ändå helt okej ut!

Under dagan tog vi en sväng förbi valhalla och lite så. Senare på kvällen var det konfamiddag med film, sång, lekar, god mat osv. Kändes inte alls så bra för det var nästsista gången vi träffades ALLA konfirmander! usch:( hursom, det var en trevlig kväll och väl hemma vid tio fixade vi i ordning för "festen" som jag skulle ha för min konfirmation på lördag.

På lördagen var jag i kyrkan vid kvart i elva, då skulle vi träna på att gå och stå och prata och allt vad det var. Trodde jag skulle dö i den äckliga kåpan, det var sjukt varmt! Vid ett började gudstjänsten och då gick allt snabbt och lätt. Sedan vart det kramring utanför kyrkan där vi sa hejdå till alla. sista gången vi träffades jhu! fyfan vad hemskt. kommer sakna konfan som faaaaaan!! Tack alla som vart med och gjort det bäst!

Sen bar det hemåt där vi hade "konfafest" för lilla mig, fick vad jag önskat mig.... jättetrevligt, åt middag med efterrätt och pratade osv. Nice!


avslutning/bröllopsoutfit


alla kusiner!


papii, jag, kusin Alva, Morbror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0