@ ööööööö

fortfarande inte på hemmaplan!
Just nu sitter jag i mina kusiners hus på en ö nära fjällbacka! igår var det underbart väder och vi stekte HELA dagen med lite pauser där emellan.

Ikväll åker vi hem och då ser jag fram emot att träffa mina saknade vänner!!! miss you 

Ska nog göra mig i ordning strax, känner mig väldigt sliten och ofräsch efter att ha sovit på studsmattan hela natten.. ;D

och så kan jag ju passa på att säga att förra veckan tillsammans med Josefine och Lina var dödande rolig, har nog aldrig skrattat så mycket 24/7 i hela mitt liv, vi myste, cyklade, badade, skrattade, åt, busade och massor mer...

liiiiite update från mitt sommarlov än så länge, vi hörs sockertoppar.
PUSSoKram


fina Alva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0