Ingen dator.

Vi var tvungna att lämna in våra datorer över sommaren så nu måste jag använda "hemmadatorn" som är jätteoskön + att jag inte kan lägga över mina bilder eftersom jag har tappat bort min kamerasladd -.- så jag får se hur det blir med bloggandet över sommaren, blir antagligen så att jag gör något inlägg då och då OCH så ska jag köpa en ny sladd till min kamera också!

Nu ska jag i alla fall ta en dusch efter 1 o en halv timmas vandring i regnet med grabbsen. Det var faktiskt rätt gött när man väl kom fram!
Sen kommer Max och Eric hit och så ska jag göra mig i ordning och sedan drar vi till kyrkan och sen vidare till Liseberg med Anja och Emelie.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0