Blandad helg

Hemma efter en go helg i varberg!
Det har varit växlande väder allt mellan spöregn och solsken! Simningen gick väl inte jättebra men helt okej efter mina förutsättningar!
Alla de bästa har gjort helgen toppen och jag har haft grymt roligt, det är sjukt hur mycket man skrattar tillsammans med dessa goa människor, tack för ni finns my angels.

Nu håller jag på att packa upp för att sen packa ner igen. Ikväll åker jag med Josefine och Lina till Jossans Landställe och blir där i veckan och chillaaar. På fredag tar vi tåget till Stenungsund och sen vidare till ett ställe på Tjörn och firar midsommar, kommer hem på söndag.
Får hoppas denna midsommar slutar bättre än förra som slutade med akut ambulans till Östra....!

Puss!


Denna simtävlingen fast för 4 år sedan, då var jag 11 år. Då var det dock fint väder HELA helgen!


Kommentarer
Postat av: Albin

VARBERG! :)

2011-06-20 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0