back home!

Äntligen hemma igen, haft några toppendagar i Sjöhaga med sol, spex, mys och massa mera. Vill ni se bilder så kolla min facebook, Sofie Pluto Andersson. Ingen idé att sitta och svamla massor om vad vi gjort osv för ingen fattar ändå, de som var är vet och aa.

Nu är jag i alla fall sviiiiintrött! har inte sovit någonting alls i natt, Maria, Anja, Emelie och jag var uppe hela natten. Först badade jag i sjön vi 2 kanske, sen satt vi och mös i kyrkan ett tag men sen bestämde jag mig för att lägga mig vi typ 3-4 men så låg Anja och Emelie med filtar och täcke och kudde ute i gräset så jag och Maria la oss också där, vi låg och snackade i typ 2 timmare och kollade på soluppgången. Sean gick vi till kyrkan vid fem och satte på högtalarna oc mikrofoner och sjöng massor. haha, svinroligt! 
Vid kvart över sju gick vi in med högtalarna till killarna och satte på BABY med Justin Bieber! hahahahhaha fyfan va dom lacka, trodde jag skulle dö så jävla roligt va!!

Hursom, nu är jag enormt trött och ska snart gå och lägga mig. Somnade förut när jag kom hem och så väckte mamma mig vid sex och då trodde jag det var morgon och så var det kväll, det blev verkligen helt fel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0