uppe med tuppen!

Hej bloggen!
Har ni kommit på än vad som hände igår, alltså anledningen till att jag inte bloggade ?
Hursom, jag var på Gothia Invigningen med Lina! asball! Det gick verkligen på 2 röda när vi skulle åka.
Jag skulle bara gå in och kolla på Ticnet för skojj skull om det var slutsålt, och samtidigt frågade Lina om vi skulle gå på invigningen, då var det en timma kvar tills den började. och så hade jag då kollat biljetter och det fanns 2 st för 100 kr/st men sen klickade jag bort dom, vet inte vrf ? haha. aja, sen skulle jag köpa dom då men då fanns dom inte kvar, jaf bah
fuck.
Men så prövade jag igen och då hade någon släppt sina två biljetter jag baaah yäääy och så köpte pappa dom och fixade osv medan jag gjorde mig i ordning och 45 minuter senare så var vi på Ullevi, haha FATTA!! jag satt i min Onepiece och helt ofixad och efter 45 minuter var vi på invigningen med biljetter och fixade,
ball va?

OKEJJ det där var en onödigt lång text för något ganska ointressant men jaja. NU är det sagt ;)

Kärlek/Sofie

Blandannat så var Svenska landslaget, Eric Saade, Andreas Wijk & Mimmi Sandén där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0