tröttheten tar över!

chacha bloggen!!
Var det så jag skulle börja Eric? sen minns jag inte mera. Men nu, Gustav och Eric, kommer erat efterlängtade inlägg..... nä skojja!

Har i alla fall varit ute nästan hela dagen, kollat matcher på kviberg, träffat massor med mysigt folk, varit med Maja osv. Verkligen awzzuuuum. Det har vart fint väder idag också, vilket är som det ska vara för en gångs skull! hoppas det håller i sig nu, behöver få lite sol på mig ;) + att min efterlängtade Mimmi kom hem från Grekland idag och då känner man sig inte brunare direkt ;) haha. Om du läser detta min älskling så ska du veta att jag har saknat ihjäl mig! Älskar dig Pruttan!!

Nuuuu kom jag ihååg Eric, vad jag skulle skriva!
Såhär, medans alla mina kompisar är uppe på Kviberg tillsammans och kollar matcher är jag hemma och solar i bikini och springar ensam i vattenspridaren för jag är mobbad och har inga vänner!
Var det rätt `??




Har snott Erics tröja nu igen, hehe är kär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0