sommarben

Hej bloggen!
Trevligt att jag hör av mig idag också va? det var inte ens meningen men ändå får ni det, guud såå bra!! haha skämt å sido.

idag har vi varit och spelat såndär golfgrej, haha väldigt skojj men sjukt segt! + att det ösregnade haha!
kom nyss upp från stranden också, härligt! Nu är solen påväg ner igen, kommer nog sakna den så hoppas han visar sig imorgon också!
beger mig hem mot Göteborg imorgon igen! äntligen, saknar ihjäl mig efter alla där hemma!! måste hinna med massor innan sommarlovet är slut, och det är typ snaart ?!? paaniiken.
Kan ju berätta att jag har sår, blåmärken, ärr och miljader myggbett över HELA benen!! detta är okejj under sommaren väl? sommarben.

Kärlek/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0