bildbomd från början av sommaren 2011!


baddag med Camilla, Eric och Rasmus i Härlandatjärn


Grillning med klassen på Heden!


random bild på Max?



Skolavslutning, SOMMARLOV!!



Konfirmation / konfirmationsmiddag







Var barnvakt i Kungälv en dag, sötaste ungarna, fina kusiiner!




Sedan bar det av till Varberg för simtävling i tre dagar, härligt!








Sedan blev den en suuuuper vecka med dessa snyggingar, veckan avslutades med en härlig midsommar på Tjörn tillsammans med lite annat folk.





en fin dag vid havet på Hamburgö. dock lite blåsigt.





fina vänner man har!!








Och alla dessa cykelturer, vi cyklade runt 3 mil på tre dagar i typ sveriges minsta område eller något... haha, vy cyklade bl.a till Hamburgsund och Fjällbacka.




en god lunch på den härliga altanen med fin utsikt över havet!


Vi hade några fina kvällar nere vid bryggan med musik, krabbfiske, bad, kajakpaddling och solnedgång.













Middag på restaurang Hjalmars, vid havet.






Cykeltur till Fjällbacka över en dag!




Hahaha uuuusch vad turistig man kände sig... hatar det!


Ännu en fin kväll vid bryggan. denna gången med ett dopp!







kallt var det!




vi sov i en liten bod utan dörr natten innan midsommarafton


Midsommarafton, på tåget mot Tjörn!








Denna natten sov vi i en lada eftersom vi glömde tältpinnarna till tälten, brraaa! smidigt tjejer.... ;)


sedan bar det av till Hamburgö igen men denna gången till mina kusiner för att fira Jimmy som fyllt 20!

blev kär i denna hunden som var med, jag SKA ha en sådan!!!

fyfan va söttttttt!!!




Väl hemma har jag spenderat mesta tiden med Josefine, Lina och Camilla. Men har även träffat Ronja, Mimmi och Linnea som äntligen kommit hem från USA! Torsdagen spenderade jag med Rasmus, Eric, Nils, Issa, Lina, Jonas och Sana. Badade i Jonas pool och chillade.

Början av denna veckan var jag som sagt med Lina Jossan och Camilla. Vi var i Stamsjön och badade, sov ute på Linas altan, vaknade och tog genast ett dopp i poolen. Sedan grillade vi i solen med olja och bad hela förmiddagen innan jag drog vidare till Delsjön.




Kvällsdopp, förutom Lina då, hon badar nömligen ALDRIG




myyys i min one piece på kvällen!


Framme på gårdagen, familjen firade hannes 7-årsdag tillsammans med Johan, Maria, Olle och Elis från Småland och även kusinvitamin alva. Men det visste ni ju redan ;)




Idag har jag bara varit hemma, lämnat tillbaka en film jag hyrde igår, handlat lite godis, lekt med småbarnen, solat, sett VM, Ätit grillat och gjort detta JÄVLA inlägget som tagit 2 timmar :@ Och så har jag även snacka med kusinerna i norrland får nu se om det blir något besök..... man kan ju aldrig säkert veta...


Outfit - Topp - GinaTricot / Virkad väst - VILA / Shorts - missisippi / Smycken - SNÖ, Rhodos, Glitter och Åhléns.


Avslutar detta inlägget med en puuhhst och en bild på Lina, hoppas hon kan tillåta detta..... hiihi.
Nu ska jag LÄMNA datorn, detta har fan tagit mig över 2 timmar med detta fucking internet :( men nu har ni ett FETT inlägg i alla fall. Hoppas ni är nöjda för ett tag.
kärlek/Sofie



http://www.facebook.com/media/set/?set=a.229689337053026.58313.100000358835163
klicka på länken så kommer ni till min facebooksida med flera bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0