såhär smidig kan bara jag vara.

Alltså jag blir tokig, detta händer bara inte. Hur lyckas JAG varje gång ? detta händer BARA mig!
 
Lutade mig lite mot vårat bord på utsidan huset, då välte det och det gjorde jag med, glasskivan sprack och landade & skar min häl, kan inte gå. go tagg att tröcka ner den i en fotbollssko..... Skar upp mitt baklår och lär få ett rejält blåmärke på röven. Fan va skillad man kan vara.
Bara pinsamt av mig, men ibland får man bjuda på sig själv och berätta sånt här också ;) alla metalicamänniskor som ätit middag hos oss nu innan konserten fick sig ett rejält gott skratt!
Är man en glädjespridare så är man ;)

Kärlek / Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0