så går det när man är som mig

              






                


Hade lite roligt med webcamen, nu ser ni föresten hur jag målade mina naglar också, vacker eller hur -.- och är inte mitt hår fantastiskt fint när det är helt ofixat ? stort rufs med lockar, jippii. ÅÅh snälla döda mig! Funderar på att plattpermanenta det men det sliter så jäääävla mycket så då kommer jag vara tvungen att klippa av det, då är det nog bättre att platta det varje dag.... :D
Men ojj snälla kan jag sluta svamla ? vemfan orkar läsa om dessa funderingar... ojojoj, efterbliven. pusspuss.


Sitter i solen och väntar på min kära vän Josefine, vi tänkte föra lite innan kvällen = byta om och tagga till träningen. Haha sött.
Sedan får vi se vad som sker efter träningen, hoppas på någor riktigt nice ikv! Someone?

Kärlek/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0