I be back in the evening

Var uppe halvåtta i morse, haha fattar inte varför jag vaknar så tidigt, jaja det är väl bra. Då får man saker gjort i alla fall!

Har bakat hela morgonen, är uppe i 550 kakor nu, bra va? bara 450 st kvar ;)
Ska försöka få i mig lite frukost och så ska jag duscha, fräscha upp mig! *mumma*  För sedan kommer Maja, ojj J*vlar det var visst bara 30 minuter kvar tills hon kommer..... waah! måste skynda nu!!

Vi ska hursom upp på Kviberg och checka Gothia, tagga. och ja vi får se vad vi mer hittar på, vi kan nog roa oss lätt där uppe hela dagen! :D
Ikv kommer alla mina sysslingar.... då blir det garanterat fullt hus! jippi...!
See you later!

Nu har ni lite snabb update om hur min dag ser ut, lär inte hinna uppdatera något mer under dagen så vi hörs ikv eller möjligtvis i natt.... haha aa.
Kärlek/Sofie





I'TS SUMMER BITCHES!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0