Godnatt alla monsterdiggare

imorgon ska jag upp tidigt fick jag veta, vid åtta ungefär, fast det är faktiskt inte så farligt, vaknar ju ändå vid typ nio ? Vi ska nämligen gå runt hela Göteborg imorgon typ, min familj och våra kompisar. Ska faktiskt bli trevligt! Är lite depp bara för missar Rasmus match på Gothia, men han lär väl spela fler antar jag ?

Ja som sagt, Gothia drar igång imorgon och det ska blir feetisch nice. Är inte jättetaggad just nu faktiskt men det kommer komma, jag är helt säker! haha, jag hoppas verkligen på fint väder nu också, hur blir gothia med regn ? äähum :s haha nja, tveksam va.

Nu ska jag hoppa i sängen, är jättetrött. Känner att somnbristen från Danmark börjar komma ikapp mig... hihi!

Kärlek/Sofie


goo brud.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0