All kärlek till drabbade i Norge

Orkar knappt ta upp detta på bloggen, det är bara helt ofattbart... ingen kan ju ha missat det som hänt i Norge, eller? i så fall är det dags att öppna ögon & öron!
Hur kan man helt ärligt vara så skruvad i huvudet att man först bombar ett ställe för att ett tag senare åka ut till en Ö och bara skjuta ner massor med oskyldiga ungdomar + barn. 68 j*vla oskyldiga människor!! jag ryser av bara tanken, fyfan alltså!

Hörde i en intervju med en kille,
" har massor med blandade känslor, det går inte att beskriva. men tänk er själva att förlora mer än 60 vänner inom 60 minuter. det är en vän i minuten." och så började stackarn att störtgråta.

Hörde i en intervju med en tjej
"detta var den värsta och den bästa dagen i mitt liv, jag hjälpte en liten kille på kanske 5 år. Vi var i en korridor där jag trodde vi var säkra när jag ser mannen komma emot oss, han skjuter ner en människa på vägen och är på väg att ladda om, när han laddade om visste jag att vi hade ca 4 sekunder på oss att springa, jag drar den lilla killen med mig och börjar springa mot en utgång, medans vi springer känner jag hur 4-5 kulor svischar förbi alldeles intill mitt huvud, detta är det värsta som kommer hända i mitt liv men också det bästa för jag räddade livet på mig själv och ett hjälplöst gråtande barn"

Hörde i en intervju med mördarens pappa,
"jag vet inte vad jag ska säga, jag skäms något otroligt över min son. Jag önskar att allt detta vore ogjort men mest av allt önskar jag att han aldrig kommit till eller att han tagit sitt liv istället för alla de fantastiska människor som misste sina liv på grund av honom"

Har inte så mycket mer att säga men det är bara äckligt. läs bara vad dom säger!

Kärler/Sofie


Ny profilbild på face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0