aaat Linas place!

Hej bloggen!

Mitt internet hemma fungerar inte så jag har ingen möjlighet att blogga hemma...
Men idag i alla fall har jag varit hela dagen i Saltholmen och bara solat och badat hela tiden. Var där med Millis och senare kom Hedda! Saknade människaaa!
Haha det var askul där för det var typ massa killar tyyp 22+ som höll på och snacka med oss och kallade oss för Smurfar och massa! Och sen när vi skulle bada typ kom dom och skulle slänga i oss och jag blev skiträdd och typ slängde mig i och sen kom vi inte upp och haha massa. En var snygg och typ massa hade helt PERFEKTA kropparna!!!! dom var nog inte helt med i hjärnan i vissa stunder.... hahaha aa skitsamma ? hahahah


Kärlek/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0