23/7-2011

Godmorgon bloggen....

Kan ju inte säga att jag är den piggaste människan på jorden idag alltså, inte nog med att det blev en seg hemtur från stan mitt i natten igår så väcktes jag även av mobilen kvart över fyra och pratade i tlf i typ över en timma, haha död.
Än så länge har jag i alla fall fått på mig kläder, ätit frukost och skrivit packlista! well done!

Nu ska jag med mamma och köpa lite important stuff från apoteket som tagit slut.... kanske köper med mig lite godis också, blir ju lätt så! Men det är ju Lördag + sommarlov :D





Ungefär såhär freesch är jag nu...!


Kommentarer
Postat av: Jimmyamna

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-17 @ 11:43:09
URL: http://jimmyamna.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0