Morgonpromenad & hela dagen blir bättre

Verkligen, jag gick ju med Amalia till dagis i morse, och sedan dess har jag varit hur pigg och glad som helst! Det kändes verkligen jätteskönt att gå. + att det var sådär fint ute. Snö, massor med minusgrader och sol.
Det piggade verkligen upp och jag har levt på det hela dagen. 

Har bara haft två lektioner idag, började ju halv 11 så hann inte med så mycket mer. Dock har jag haft ett jävla problem med mina byxor hela dagen. Dom är så jävla tighta så det är helt sjukt. Får typ sår på höfterna när jag har dom :( Stackars.

BH rolig leksak?

fullt påklädd!

promenera

Lilla jag i kylan med mössa och flätoor.
Hihi kolla mina kinder är rosiga för det är så kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0