Med mina älsklingar.

ojj sorry att jag inte uppdaterade lite innan jag åkte till stan men tiden gick svinfort och jag var sen som vanligt. Men vad säger man? Fint folk kommer alltid sent!

Hursom, var ju i stan med mina sötnosar jossan & mimmi. Letade runt efter ett linne som jag vill ha men såklart fanns det inte. Hur svårt kan det vara att köpa in ett vitt stort linne? Ojj Jobbigt.
Hittade en annan tröja ist som jag köpte. Visar sen. 

Alltså jag undrar vad det är med mig, antingen är jag övertrött eller har för mycket energi. Jag pratade oavbrutet i typ en timma i stan & garvade åt ingenting hela tiden. Haha, jag är sjuk. Men Fan va länge jag kommer leva. 

Min kamera är så sjukt bra. INTE

moii.

Asså jag DOG lite.

Outfit för staan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0