Jag kan bli känd

Och Mimmi också för den delen. På grund av alla sjukt roliga och knäppa komentarer vi lägger hela tiden. Vi hamnar alltid i olika situationen som slutar med att man garvar i år av bara en idiotisk komentar som någon av oss sagt. 

T.ex idag på konfan. Vi sitter i en grupp och snackar med tre konfaledare (asballa) Vi snackar om ett läger som vi ska åka på.

Mimmi - Hur kommer man?

Alla andra - mh?

Mimmi - Nej, alltså hur kommer man. . . .dit?

Alla andra - huh?

Mimmi - nej ojj, öhh alltså hur gör man egentligen?

Johan - Mimmi hur menade du nu?

Jag - Garvar oavbrutet i en kvart typ. & Mimmi också. ;b

Alltså det kanske inte låter jäätteroligt men jag trodde jag skulle kvävas jag skrattade så jag dog! Snacka om klockrena komentarer. Ni skulle höra oss två under en hel dag. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0