Förklarande inlägg

Under nästa vecka då jag är i Spanien kommer jag inte ha tillgång till internet, kanske att jag på något sätt skulle kunna få det men jag vill ta en veckas helt paus från allting som har med "hemma" att göra. Det innebär att jag inte kommer blogga någonting från Spanien. Men istället när jag kommer hem så ska jag göra ett inlägg för varje dag + massa bilder. 

Nere i Spanien så kommer jag skriva i en bok varje dag, alltså jag skriver allt där som jag skulle skrivit i bloggen om jag var hemma. Så när jag kommer hem skriver jag bara över allt från boken till datorn och så har ni update från min semestervecka! Smart va? 

Den ända skillnaden är ju bara att ni får vänt en vecka tills ni får veta vad som har hänt lixom ;b

Det var väl det jag ville förklara bara, så ni FÖRSTÅR vad som händer och varför jag inte kommer blogga :D






Kommentarer
Postat av: nnea

vem åker du dit mä ?:)

2011-01-02 @ 17:37:19
URL: http://nneapeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0