För att må bättre

Nämnde ju förut att jag gick från skolan vid halvtio idag, jag gick till läkaren då. För att försöka komma längre i undersökningen om min astma. Som vissa kanske vet har jag väldiga problem med astma. Och den medicinen jag har fungerar inte, så nu har jag vart och hämtat ut en ny medicin idag, jag hoppas den funkar annars måste jag tillbaka om en månad och göra en ny undersökning.

Just nu känns det som jag har väldigt mycket tider hos olika läkare osv. Idag var jag ju hos astmaläkaren, förra veckan var jag hos tandläkaren, om ett par veckor ska jag till Gynekologen & om ytterligare några veckor ska jag till öronläkaren. 
Haha, vilket problembarn jag är (a) 


Detta är min gamla (N)

detta är min nya,
dock är det inte billigt att testa sig fram så som jag gör.
Denna kostar 550 kr, såsom den andra och så kanske jag ska testa fler.
Onödiga pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0