Detta händer aldrig

Tittar på Wallander, HATAR dock att det går på TV4, det är ju mer reklam än film + att det ska vara nyheter mitt i allt också + ytterligare en reklam. DISS på TV4!

Men hursom, jag och mamii sitter tillsammans och kollar bara vi två, det är jättemysigt för det händer ALDRIG att det bara är vi två som sitter uppe, det är alltid något småsyskon som ska störa osv osv. Men nu har vi myskväll med fika och film. 

Jag smsar med papii också, han har vart borta nu ett tag och åkt skidor med sitt jobb, saknar honom! haha? ojj. Men han kommer strax till Göteborg och då ska vi hämta honom, halv tolv tror jag det var.

Ha en fortsatt trevlig kväll, Kram.

jag&mamii

mamii&papii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0