Dag 4. 6/1-11

Haha, morgonen idag var rolig. Fast att vi var uppe jättetidigt så hade jag kul. Pappa, Alva & Claes verkade dock inte ha lika roligt ;) Det verkar vara väldigt jobbigt att simma om man inte är van? Efter typ en timma orkade inte slöfockarna mer så vi gick till stranden istället! 

Idag var det sjukt Jä*la varmt och vågorna var riktigt ENORMA! På väg till stranden köpte vi en sån där liten surfbräda ni vet som man kan åka på. Jag tänkte bara testa den lite grann men det var så fruktansvärt kul så jag åkte med den i vågorna i typ tre timmar. Haha, så jag hann inte sola något alls på förmiddagen men skitsamma, roligt hade jag! :D
Idag byggde vi även jättefina, jättestora sandslott på stranden precis innan lunch, det blev väldigt varmt så det var skönt att sätta sig i skuggan vid lunchen med en kall dricka! 

På vägen hem kollade jag åter igen på väskan som jag kollat på varje dag typ. Jag köpte den idag och prutade ner 450 kronor! haha, visst e jag bra :o<3
När vi var tillbaka på hotellet spelade vi volleyboll med massor av folk från hotellet och typ från hela europa! Såklart var snygge aktivitets-ledaren Amadeus med :D

Idag har jag inte solat något alls bara badat och typ "lekt" eller vad säger man :s 
Men jag har fått massor av röda utslag på bröstkorgen och halsen :( jag vet inte vad det är! Vad kommer det ifrån. Solen? Havet? ööh läskigt! :o

Idag är det den 6 Januari och det betyder att det är de tre vise männens dag. Det är som en typ av Julafton här i spanien. Så när vi var ute och åt middag var det folk som spelade och sjöng överallt. Kvällen slutade typ med att alla stod och dansade inne i restaurangen! Hahaha, jätteroligt verkligen. Men den här dagen har verkligen tröttat ut mig och nu orkar jag inte sitta upp längre!

Puss & Godnatt! (L)
Dagens outfit!
Stranden
Ena sidan av vårat sandslott ;)
Vid poolen
Alva innan middagen
Paella till middag
Haha slutet av middagen . .





Kommentarer
Postat av: Victoria

Ah :) men va de inte du som skrev att ja inte ens känner han.. Haha

2011-01-17 @ 18:43:08
URL: http://guapas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0