Dag 3. 5/1-11

Som ni redan vet kom Claes in i lägenheten klockan åtta. Vi sprang längs med en gata tills vi kom till ett av alla vulkanberg, sprang en bit upp på berget och sedan hem igen, tog typ 30 minuter men jag var helt död. Det blir ju inte bättre av att det redan är svinvarmt! När vi var tillbaka trodde jag att jag kunde andas och vila men eftersom min morbror heter Claes skulle vi ha styrketräning också! (y) Jippie. 

När vi äntligen var klara och jag hade fått duscha åt vi snabbt frukost och drog oss sedan för första dagen ner mot stranden! Shiiiit så fint det var, vit sand och klarblått hav! Tänk er själva lixom!
Vågorna här var enorma och dom lixom kom över en när man badade, det var väldigt roligt men också läskigt om man drogs ner under vattnet. Strömmarna i vågorna är jättestarka verkligen! 

Vi åt lunch på en liten lunchrestaurang. Jag åt wieneschnitzel med pommesfrittes. ;b 

Efter lunch promenerade vi tillbaka till hotellet och eftermiddagen spenderades vid poolen! Helt plötsligt hade solen gått ner! ;o hela dagen hade gått jättefort :( inte alls roligt.

Jag tog en skön dusch och gjorde mig i ordning för middagen.
Det är helt underbart att man kan gå i shorts och linne på kvällen, det är ca 20 grader på kvällarna. Idag på dagen var det 26 grader i skuggan och steekigt varmt i solen! 

Eftersom Claes har varit så trevlig och plågat mig i två dagar med sin träning nu ska jag få plåga honom i poolen på morgonen imorgon. Då blir det simträning med pappa, clara, alva Claes & Mig! 

Hämd är sååå underbaar!  * skämt åsido . . . . .

dagens outfit först . . . . . .

vet inte vad detta är men något dött & stort!

en dålig bild, solen speglad och förstör :P

hehe, pappa kan inte ta kort, men aa!

mooii,


snälla dom är va? pekar fuck you på min mage med skugga och tar kort! -.-

vågor,

lunch!

haha, kul att dom serverar "shottar" till mig också efter maten x)

blååå himmel!

mitt upp i dyk

middagsoutfit med flätor ;)

Haha, det var en slags julafton när jag var där så dom hade kulbelysning i palmerna!

svärdfisk till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0