dag 2. 4/1-11

Idag gick jag upp vid halvnio, tidigt jag vet. Men jag vill inte sova bort hela dagarna på semestern?!?
Först när jag vaknade var det jättemolnigt och jag trodde det skulle vara så hela dagen men efter frukosten var det jättevarmt fast ändå moln. Sååå jag undrar hur varmt det blir när det inte är molnigt . . .  :D

Vi låg vid poolen och solade och badade tills klockan typ var två då orkade ingen vara stilla längre så vi spelade beatchvolleyboll! GRYMT varmt men svinroligt, mitt lag vann såklart (y) Hahaha. 

Senare på eftermiddagen gick jag och Claes (mammas bror) till gymmet. Jag sprang på löpband i 20 min, cyklade 20 min, styrketränade + Claes magträning -.- *stolt*
Resten av dagen solade och badade vi, skönt med lite vila efter volleyboll OCH gymmet! 

På kvällen gick vi ut på stan för att äta, vi hittade en jättefin restaurang & självklart fick jag prata spanska :( 
Jag beställde grillad fisk & skaldjur. Dock blev jag Livrädd när jag fick in maten, det låg en hel jävla bläckfisk på min tallrik! Haha men det var i alla fall jättegott!

På vägen tillbaka till hotellet kollade vi i alla 1000 butiker som fanns längs vägarna, det var ju typ mest bara skräp, men lite grejer var väl bättre än andra. Det kommer inte bli någon storshopping i alla fall! 
Nu är klockan typ tjugo i elva och jag ska redan sova, men det är väl bäst så eftersom Claes kommer komma in i min ( & Alvas & Claras) lägenhet klockan åtta på morgonen imorgon för vi ska ut och springa . . . . Jag trodde jag skulle få semester . .  <3

ena poolområdet.


bakgården på hotellet, lillebror i blommorna!

ser ni fåglarna i palmen? Det är papegojor och det fanns 1000-tals av dem överallt!

Syster och jag var på promenad runt hotellet (L)

Jag & lillebror på volleybollplanen. Halva Claes också!

Minsta spelaren!

kvällens outfit + Alva

eehm, ja? en vanlig promenad med min normala släkt . . .

. . . . . .

En liten sockersöt unge som fortfarande var trött efter resan. Hur lyckas man somna på bordet på reastaurang? :o

Min mat, *gott* 
Ser ni bläckfisken? I mitten typ. Och den "fisken" längst upp, det är också bläckfisk fast bara en bit från en väldigt stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0