dag 1.Mina mål/drömmar/önskningar.

Svår första!
Men mina mål i livet är väl väldigt många? Jag vill lyckas med mitt liv! Jag vill gå klart skolan och utbilda mig, jobba med det jag mest vill och skaffa familj, vill ha barn tidigt. . . . . Ha massor med vänner. Tjäna mycket cash och resa utomlands ofta. Jag vill också träna regelbundet hela livet, jag blir sjukt rastlös om jag inte tränar så skulle tröstäta och bli tjock annars, aldrig i mitt liv att det händer! Lite av mina mål

Mina drömmar, ööh alltså. Jag har alltid drömt om att vinna massor med pengar så jag kan åka utomlands hela tiden men man vet ju aldrig. Sedan har man väl drömmar om att allt ska vara perfekt precis som på film ni vet. Och sen har man alla mina dagdrömmar ;) haha.

Önskningar, ojj. Det finns stora och små önskningar här i livet. Men jag önskar att jag ska få en bra uppväxt och ett bra liv. Det är nog min allra högsta önskan, det är väl det viktigaste? att man mår bra och lever ett bra liv. Jag önskar också att alla mina vänner och min familj alltid mår bra och har det bäst. Det är dem värda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0