Dag 1. 3/1-11

Idag gick jag upp klockan fem för att göra i ordning det sista och åka mot flygplatsen. Vi var på flygplatsen ca sju.
När vi hade checkat in kollade vi i alla butiker som fanns jag hittade typ bara två parfymer så det fick räcka, eller jag hittade en annan bra "affär", nämligen espressohouse! Haha, där blev det en mochalatte och sedan var det redan dags för planet :s hur jävla snabbt gick dom två timmarna? :o haha jaja, det var väl bra i alla fall?

När planet började rulla fick jag en konstig känsla i magen och jag märkte typ att jag har blivit flygrädd :((( Jag har aldrig känt så förut :s det kändes inte Okejj!

Nu har vi flugit ca 1 timme och vi är över Frankrike tror jag, vi ska snart få in maten. Vi ska till förrätt få ishavssallad, till varmrätt biff med pasta och efterrätt rabarberpaj. Allt är såklart i väldigt litet format men i alla fall . . . . 

4 timmar senare.
Solen lyser in genom fönstret på flygplanet nu och vi ska strax landa.

nere på marken. . .
Det är typ 30 grader här :o helt sjukt varmt och så ska vi på en jävla buss i 2 timmar -.-

Skrivet på kvällen.. . .
Nu när det är "vinter" här så blir det kanske bara 20 grader på kvällen, inte så jättevarmt men ett dopp i poolen fick det ändå bli efter den heta bussturen.
Idag fick det bli middag på hotellet för alla var så trötta efter resan ;) Men buffén på hotellet var väldigt god i alla fall!
Dock var det hur jädra mycket mat som hellst, haha har aldrig sett så mycket mat på ett och samma ställe!
Efter en lång dag och mycket god mat var jag helt slut, somnade redan vid tio :p

Maten på flyget. . . .
på väg :s
Spelade yatzy på flyget
Såhär såg det ut när vi lyfte . . . .
och såhär såg det ut när vi landade!
Outfitbild från kvällen.




Jag vill bara säga att denna dagen, alltså första så skrev jag lite i taget under hela dagen men alla andra dagar jag har skrivit på kvällen om hela dagen. 
Och så skriver jag ju som om det vore då, alltså i nutid  . . . a ni fattar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0