Andas

Haha äntligen kan jag slappna av! Stressat som en jag vet inte vad hela dagen idag. Fast att jag slutade ett idag har jag inte hunnit göra min NO som jag måste. 

Efter skolan följde Lina med hem till mig. Vi lagade tacos och åt tillsammans. Mysigt! 
Sen fick vi springa till bussen, eller halka. Det är fan livsfarligt att gå ut, glashalt.

Juste, glömde att vi gick en sväng förbi Eric på väg hem. Kändes som typ halva skolan var med, skämt å sido men många vare, dom skulle spela fotboll så Lina & jag gick med när dom skulle byta om för att prata lite och sådär.


Idag har jag varit på valhalla i kanske 4 timmar tror jag.
Först tränade jag själv och sen var jag tränare
för dem som är lite mindre. Lina var ju också med så
hon stod med mig vid kanten. 
Har hunnit käka lite nu när jag kommit hem också.
Kyyyyyyss.

Söt bild på mig och mimmi från Åhléns

Lina på vägen hem, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0