9&10/1-11. Dag 7&8

Istället för att gå till stranden efter frukost idag så spelade vi beachvolleyboll. Haha, så blir det lite omväxling om hur jag skriver dagsrutinerna;) hursom, mitt lag vann såklart . . . . (a) Vi spelade ganska länge men fick sluta när mamma träffade Amalia i huvudet! hihi ;b 

När vi kom till stranden märkte man direkt att det blåste mer än vanligt, men absolut inget att klaga över, det blir ju bara roligare eftersom vågorna blir större! :D
Vi tog med den lilla surfbrädan ut i vattnet när vi badade och åkte med vågorna på den. Två eller tre gånger kom jag perfekt på vågen och åkte typ flera 100 meter. Haha, skämt å sido men det kändes åtminstone som det! 

Till lunch tog jag en fruktshake, mango, coccos & jordgubb (y)
Efter lunch gick jag med Hannes på en promenad, vi köpte lite godis att ha till kvällen.
Det var somsagt lite blåsigt och även lite moln på himlen så det var perfekt promenad väder. Så när vi var tillbaka på hotellet tyckte jag inte att det var någon idé att lägga sig och försöka sola så ist var jag, pappa & Claes med på en pilbågstävling (y) Amadeus höll i den, han är INTE ful. (han är aktivitetsledare på hotellet(skitsnygg)) Parantes i parantes :s haha, hursom jag kom tvåa! :D

Lite senare hade molnen försvunnit och jag passade på att ta ett dop i poolen innan middagen =)
På kvällen hade jag faktisk på mig långa jeans, man har ju skämt bort sig lite, för det var 20 grader varmt och jag frös . . . hihi.

till middag blev det i alla fall grillad vit fick, sviingott som jag redan sagt.
Väl på hotellet igen bytte jag till shorts, haha det blir för varmt med långa byxor i baren och på dansgolvet. Det blev inte jättesent idag eftersom vi ska upp tidigt. Gick ner vid 12 redan. 



Jag skriver ihop söndag och måndag eftersom det inte finns så mycket att skriva om från idag (måndag) 

Innan frukost, ca 7.30 packade vi ihop alla våra saker och sedan åt vi frukost. MUMSSS.

Vi hann faktiskt bada lite i poolen innan bussen kom och då kändes det väldigt bra att veta att alla kompisar var i skolan!
Vi pratade lite med de trevliga typerna på hotellet innan vi satte oss på bussen som tog oss till flygplatsen. Resan tog 1 h och 30 minuter. På vägen såg vi kameler, lite coolt tycker jag :D

Väntan på planet gick väldigt väldigt fort.
Snabbt och smidigt kom vi på planet och kunde flyga tillbaka mot Göteborg :( tråkigt. Men det känns ändå skönt att komma hem har ju saknat alla så mycket!

Just nu flyger vi över paris och det är jättehäftigt att se staden ovanifrån. Det är ju mörkt ute så man ser bara massor av lampor. Skitcoolt! 

Nu känns det som vi ska störta så jag måste ta reda på vad som händer!
Vi hörs när jag är hemma, om jag överlever.
Puss&Kram

kusiiner
min middag!
fläätor
haha sötan
hemresan
utsikt
Kameler
bredvid flygplatsen.
back to sweeden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0