8/1-11. Dag 6

Idag gick vi som vanligt till stranden efter frukosten och som vanligt var det varmt och jättestora vågor, vi spelade strandfotboll med en pytteliten boll och det var väldigt ansträngande så ett bad i havet efter det satt inte helt fel!
Hursom, efter en rätt så traditionell förmiddag käkade vi en JÄTTEgod lunch. Jag åt grillad baugette med kyckling och ost. verkligen jeeette *muums*

När vi var på hotellet igen märkte jag att jag hade fått jättestora utslag på bröstkorgen, halsen och magen :s Det såg verkligen jättehemskt ut och jag vet inte vad det är. Alltså jag blev lite rädd för man vet ju inte vad man ska göra! Jag gissar att det antingen är soleksem eller värmeutslag.
Detta leder nu då till att jag inte får vara i solen med "framsidan" av kroppen för att se om utslagen försvinner. Det kanske inte gör så jättemycket nu eftersom det bara är en dag kvar. Men ändå!

Vid poolområdet på eftermiddagen pratade vi med en tjej från Spanien, jag pratade dock inte spanska utan engelska men hon var jättetrevlig. Och som vanligt var killarna från Tyskland där också. . . .

Efter middagen idag (som var hur god som hellst!) gick vi upp till hotellbaren, först var det någon ormshow och sen "ppartydance" ;) Fyfan va rolig kväll!

När vi blev övertrötta och jag, Clara & Alva var på hotellrummet kom killarna från Tyskland och bad mig följa med dom ut. Vi gick inte ut på stan, (jag är ju liiiite förliten) men vi gick upp till poolbaren igen. Haha, jag hade i alla fall väääldigt roligt med dem, dom kunde ju dock inte svenska, kanske inte så konstigt . . . . så jag pratade engelska hela natten ist. 

Detta var absolut topkvällen på denna veckan!
GodNatt! 

Dagens outfit!

Bild bara.

Äcklig chey :(

Tillbehör till dagens middag, kött.

köttet

återigen en väldigt osminkad bild






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0