bästaahelg

Alltså wiie.
Har haft två jättemysiga dagar på lägret med Konfan! Det var typ stelt först men sen var det skitkul.
Det har hänt massor. Andakt, spex, sjungit, lektioner, ätit, myst & massor med mer. 

Jag tycker det är jättekonstigt, alltså när man är tillsammans med dessa människorna och umgås på detta sättet så blir man helt annorlunda typ. Eller nej det blir man inte, men man blir som på ett annat sätt. Speciellt på andakterna så kan man bara koppla bort allt annat och lixom bara tänka och njuta. Det var både härliga och sorgliga känslor som sköljde över en när man satt där tillsammans. Skrattade och grät om vartannat. Kan säga att jag inte har gråtit så mycket som jag gjorde igår på kanske över ett år. Helt sjukt.

Hursom, spexen var asballa och jag dog av skratt. Och allt var bara jättetrevligt. Kan inte skriva allt här för det blir ändå inte lika roligt att läsa som att vara med om det, så inte så stor idé lixom. De som var med vet hur det var i alla fall! 

glömde dock att ta kort, hade så fullt upp i att ha roligt och vara tillsammans med de andra så hehe blev typ 2 kort kanske :s Sorry!

söta pigga tjejer inatt

hihi, ojj. maskara i hela ansiktet. . . .

Albin & Jonathan

myystjejor

jajaja . . . .

fiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0