sammanfattat och snabbt.

Hej, låååg idag, jag vet.

Har inte vart hemma på femton timmar så kanske inte så konstigt, haft fullt upp.
Började dagen med skola, vi hade lektion om alkohol tillsammans med ungdomar osv. Sedan hade vi en goo lektion med massage och sådant, hur gött är inte det?
Efter Lunch skulle vi på föreläsning med en man som skulle berätta om sitt liv, han hade vart drogmissbrukare i 8 år, från 12 år till 20.

Jag var sjukt otaggad innan och såg inte fram emot att sitta stilla i 2 hela timmar och bara lyssna, men så fort han började prata ändrade jag helt inställning. Det var så jävla bra så det går inte att sätta ord på. Jag kan verkligen inte beskriva, men det var hur sjukt intressant som hellst, och han berättade med sådan inlevelse och så mycket känslor att jag vart helt ställd. 
Om ni någon gång får chansen att lyssna på honom, sabba den inte, för detta var nog det bästa jag lyssnat på. Inte en enda människa i hela mitt liv har berört mig så mycket som han gjorde. Jag satt och grät för att en människa som är helt främmande för mig berättar om sitt liv, ni kanske förstår på ett ungefär? Nä det går inte. Men att jag tog åt mig av det han sa är något som är säkert!

Kan ju bara lägga till att inte en enda sa ett jävla ord på dessa två timmar och det var ALLA åttor i hela skolan som satt inne och lyssnade. Seriöst, han fick tyst på varenda liten skit. Snacka om imponerande.

Ska sluta tjata om detta nu för ni förstår ändå inte hur det är, man MÅSTE lyssna på denna underbara människa för att över huvud taget inse vad jag snackar om. Men det var ju så sjukt jävla bra så jag var tvungen att prata av mig lite i alla fall, hjälpte typ inget för jag är helt förbluffad men ändå :P







-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0