Så jävla fräsch!

Gosat ner mig i sängen nu & ska försöka plugga liiite spanska till ;)

Alltså jag känner mig jättefräsch nu verkligen! Har duschat, bastat, bubblat, badat iskallt bad, solat & smörjt in mig. Alltså vad mer kan man begära? :b för bra för att vara sant.

Jag rekomenderar verkligen solarierna på valhalla, dom är sjukt bra alltså! Det är fräscht där och rören tar hur bra som hellst! 
Har tyvärr bara dåliga mobilbilder men ska visa i alla fall.


solariet.

resuultat (y)

haha måste visa en gullig sak, kolla på pricken och snett under åt höger, ser ni att det är ett ankare där? haha, på min bikiniöverdel som jag hade på mig när jag solade idag, (vill inte riskera att bränna brösten :b) så är det som ett smycke som hänger på den med bland annat ett litet guldigt ankare och nu har jag det under mellan mina bröst typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0