Pizzabulle

Slutade redan vid ett idag, skönt. Därför är jag redan hemma & kanske får lite gjort?

Sitter och lyssnar på topplistan av nerladdade låtar på MTV nu, bra muusik. Och så äter jag jätteäckliga pizzabullar vi bakade i skolan, fattar inte ens varför jag äter den. Smakar bajjs :(




Nu är jag jättedepp för jag vill inte gå och träna. Har ju skett massor med förflyttningar i grupperna och jag är verkligen besviken. Så jag ser inte direkt fram emot träningen idag. Men ska i alla fall försöka, man får väl se det som är bra.

Men vad gör man om man inte är på så bra humör? joo, cappuccino. Haha, är inte det väldigt typiskt mig? *blink*
Så nu ska jag gå och göra i ordning en cappuccino, har ni något roligare för er? (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0