Lite bilder och en förklaring

Haha, ska försöka förklara den här jävla Habakuk-dagen!

Massor med skit har hänt idag som gjor dagen åt helvette!
För det första var mina kläder helt fel och mitt hår var fucked up när jag kom till skolan, såg ut som ett kioskmongo och allt var skit. Såklart får jag min mens också, PERFEKT -.- Men tänkte ändå att det var rätt okej eftersom jag skulle till gynekologen senare. Tips från coachen (Nadia) att ja mitt besök hos gynekologen är inget allvarligt och privat utan jag ska bara prata och få utskrivet speciella tabletter för Mensvärk och sådär.

MEN vad händer då? Jo, när jag och mimmi senare under dagen har åkt till den jävla läkaren så är hon sjuk och jag får byta tid. . . . FAN. Men istället för att åka tillbaka till skolan så åkte vi in till stan, satte oss på ett café och var faktiskt duktiga och pluggade till SO-provet :D *stolt*

Men här vände turen typ, på väg hem från stan köpte vi kakao så vi kunde baka coccosbollar, mummsss. Väl hemma pluggade vi ännu mera och åt lite mat och sådär. Mimmi var så jävla rolig så skrattade så jag dog.



Lite söta bilder från gympan, kan dock säga att jag stukade mitt finger så har jätteont nu :( usch. Men blev verkligen inte förvånad med tanke på hur otur jag haft idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0