Detta var toppen på en underbar dag.

Efter skolan drog jag och Mimmi till Allum, köpte present till Lina som har Middag imorgon. Käkade mat på Paprika och ät lite Godis. . . .
Sedan, dumma som vi är, åker vi till Jonsereds missionskyrka men självklart skulle vi till Sävedalen så vi fick åka tillbaka igen. Idioter.

Efter Konfirmationen bytte vi om och åkte direkt till träningen på Kviberg :D Så jävla roligt var det idag! Blev dock skitförbannad på busschufförer. Kan inte vuxna människor ha lite medkänsla över huvud taget? :s Seriöst vi är barn, hallå?

Men efter denna härliga dag klickade jag in mig på min vän Solveigs blogg och får se ett inlägg till mig, detta var verkligen ett underbart slut på en underbar dag. Tack så jävla mycket älskade vän!

Inlägget kan ni läsa nedan och klickar ni på översta bilden kommer ni till hennes blogg och kan även läsa min komentar + hennes blogg!

Detta inlägg handlar om en utav de godaste, finaste och snällaste som finns. Sofie sa några väldigt fina ord till mig igår och gjorde min dag typ. Vi delar något väldigt stort, simning. Det är en livsstil och något man inte kan ägna en del av livet utan praktiskt taget hela. Vi finns där för varandra på varje träning och vi känner oss trygga med varandra. Vi kan hantera varandra i alla situationer, pigga som trötta, anfall eller vad som helst. Min poäng är att vi i simningen har blivit som en liten familj, eller liten och liten ganska stor faktiskt :P Det går inte riktigt att beskriva men jag vill att du ska veta att jag skulle inte tveka en sekund att avbryta min träning för att hälpa dig. Du beöver inte vara orolig ifall våran hvudtänare tänker hjälpa dig eller inte för jag kommer alltid finnas vid din sida<3


detta är vi, har inte sagt att vi är normala, men hur kul är det att vara normal? 
Lev livet istället.



Kommentarer
Postat av: Solveig

Sofie, dina ord värmer verkligen och jag blir så jävla rörd! Jag är så lyckligt lottad som har dig som vän, du är bara BÄST! Jag är helt säker på att vi kommer hålla ihop. Som sagt jag kan inte beskriva vad jag känner mer än att säga att jag älskar dig så jävla mycket, och det räcker inte ens till!<3

2011-02-25 @ 11:40:46
URL: http://sunnyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0