dag 5. En person jag vill träffa just nu.

En person jag vill träffa? Kan inte svara på det. Jag villa träffa massor av folk just nu, eller nä vill bara träffa min säng just nu men haha skit samma.

Det finns många fina människor som jag saknar väldigt mycket. Alltså det är klart jag saknar typ alla nära kompisar men det var ändå inte SÅ längesen jag träffade dom.

Jag saknar Gabriella VÄLDIGT mycket, det är fan flera flera månader emellan vi träffas, kanske inte så konstigt pga det långa avståndet mella oss två? Sedan saknar jag Hedda! Det känns som evighetersedan vi träffades och det är ju omöjligt för oss att planera in något, det är alltid något planerat. 

Sedan finns det flera stycken som man gärna skulle vilja träffa  . . . . . . nämner INGA namn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0