dag 4. Typ av killar jag faller för.

Alltså det är klart att det är skillnad mellan kille och kille men kan försöka förklara litegran alla fall!

INTE blyga killar, de ska vara framåt och våga prata, annars blir det sådär stel stämning och tyst och jättetråkigt. Sedan tycker jag om killar som är omtänksamma och snälla, ni vet sådär "romantiska" nä men alltså som kan vara lite gulliga och inte bara stencoola. Såklart så ska killen tycka om mig för den jag är och inte bara spela ett spel, killar som bara är ute efter sex osv kan bara köra upp något.
Han ska även kunna ha med mig bland sina vänner, så man kan träffa andra och sådär, inte skämmas för mig för då skulle man aldrig kunna ta något seriöst, eller det är inte seriöst då.

Jag tycker inte om killar som liksom ska sätt som regler på vad jag får göra och inte, om man är i ett förhållande måste man kunna lita på varandra och inte vara rädd för att det ska hända något. Såklart skulle jag aldrig vara otrogen och göra något med en annan kille och det skulle jag inte acceptera att han gjorde heller. Men jag måste ändå kunna umgås med andra killar utan att det ska skapa problem i förhållandet.

Lite småsaker: Kunna göra "sociala aktiviteter" alltså inte bara sitta hemma, träffas ganska ofta det får inte gå för långt i mellan, låta mig vara sur och irriterad om jag vill eller låta mig vara ett tag om jag ber om det utan att "han" ska bli sur och sådär, göra något extra gulligt ibland är ju alltid sött, utséendet är inte det viktigaste men absolut ett + i kanten om "han" är snygg? 

Ja, där var lite av mina "krav" haha nej jag skoja men det är ju alltid något att sträva efter? Dock är inte någon perfekt och det kommer alltid finnas bad pieces i ett förhållande men det var ju lite av det jag tycker i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0