dag 11. någon bild ni (kanske) inte har sett på mig + 10 fakta ni (kanske) inte visste om mig.





1. jag kan inte vara inne på en toalett som är släckt, får störtpanik typ.

2. om jag är blöt om 1 hand och ska torka mig på en handduk måste jag blöta ner den andra handen också, kan alltså inte torka händerna om bara 1 hand är blöt.

3. ja är halft döv på ena örat.

4. Jag har fått G på ett prov 1 gång i hela mitt liv. *skryytarn ;)

5. Om jag tjafsar/bråkar med någon vill ja alltid ha sista ordet.

6. jag är sällskapssjuk, blir jättestressad och känner mig obekväm om jag är ensam.

7. Jag kräks om jag sovit för lite och är superstressad.

8. jag äter mjukost på kokt ägg.

9. jag grät i 3 timmar när jag såg Titanic. 2 timmar under filmen och 1 timma efter filmen.

10. jag mår jättejättedåligt när jag hör/ser något om barn som blir typ misshandlade, dödade, dör, våldtagna, osv.

Bröllop i Råstorp i Augusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0