100 frågor & svar

1. Hur gammal är du om fem år?
19, nästan 20. Om jag lever . . .

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Lina, Milla & Jossan.

3. Hur lång är du?
169,5!!!!!!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Rädda Willy 2 x) såå sööt

5. Vem ringde du senast?
Mimmi

6. Vem ringde dig senast?
Joakim

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ska vi slå vad? jag vill prata med dig men sluta dryga . . . . .
hehe (a)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, men om det är viktigt eller krångligt ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
14 och en halv timme sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
blåå

12. När vaknade du i dag?
sexnollfyra . . hihi

13. Vilken är din favoritjulsång?
hmm, välkommen hem är fin men finns många.

14. Vilken är din favoritplats?
spelar ingen roll vart men liggandes i sanden vid havet mitt på sommaren och det är vaaarmt!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bilen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Flyttat hemifrån och vara med nån älskliiing mabyy?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
jag tänkte alltid på att jag skulle dö och mådde jättedåligt för det. Men också att det låg någon under min säng som skulle komma fram när jag somnat

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Vet faktiskt inte, brukar inte direkt mäta?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar fucking suuuger! och en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
kläder och kläder typ små shorts och pappas tröja men aa kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två eller tre

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett eller ofta man byter land typ flera gånger om man är 14 :s

24. Vilka städer har du bott i?
1, GÖTEBOOORG!!!!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota så ofta som möjligt (ute) sockar inne, Snygga skor vid rätt tillfälle

26. Är du social?

Haha somfan! Fast inte om jag har mensvärk eller ont i huvudet. Då blir det tvärtom

27. Vilken är din favoritglass?
Mangosorbet! :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
massa, men kladdkaka är nog bääst

29. Tycker du om kinamat?
Ibland, beror på vilken dag.

30. Tycker du om kaffe?
Nää, men cappuccinoo!! :D

31. Vad dricker du till frukost?
dricker inte frukost

32. Sover du på någon särskild sida?
Magen? :)

33. Kan du spela poker?
Nejj

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja!?! vem gör inte :s

35. Är du en beroendemänniska?
Haha aa. . . av det jag är beroende av så ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nope, men 23 24 och 27 maj . . .

37. Vill du ha barn?
somfan, typ nu nää kanske inte riktigt än . . . "/

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och KANSKE LIITE spanska hehe

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, men gråtit för att jag inte fått åka med, fyfan vilken natt :(

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, ligger fan i en bassäng dygnet runt

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor och shopping till mig själv :)

42. Äger du dyrbara smycken?
njää inte jättedyra

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
massor av olika, hinner typ aldrig se TV. . . .eller jo föresten Mysteriet på Greveholm slår ALLA program!

44. Kan du rulla med tungan?
hurdå? jag kan vrida det iag :)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Typ Max garvar man jävla lätt åt och Rasmus! Haha Maja är också rätt störd :P

46. Sover du med gosedjur?
Ja? vadå då ;)

47. Vad har du för ringsignal?
come on baby leets gooo its someone o the telephone nanananana (a)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har jag säkert, Amalia kanske har dom nu, vem vet?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En plasthammare, eller nä mina trosor är närmast ju :P

50. Flirtar du mycket?
inte fan vet jag :P

51. Kan du byta olja på bilen?
ööh nej, visste inte ens att bilar gick på olja?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
med cykel då eller?

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Tystnad tagning

54. Läser du dagstidningen?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
Vemfan "dansar" i bilen? :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj eller nä sportradion var nog på i bilen

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
nån jävla "tankekarta" om deckare . . . .

59. När var du i kyrkan senast?
På Konfan, typ 3 veckor sen kanske :)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Går där nu såå Kristina, Kati typ Olof  :P nää han hatar mig  tror jag:(

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, inte nå länge iaf. En natt kanske med mimmi på midsommar gick det åt helvette i vaknade i en fårhage . . . . Med tältet. Fråga mig inte.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jag vet inte, något speciellt. . . . .hmm eller alla som gjorde min helg skitbraa?:)

63. Vad lyssnar du på just nu

tyst

64. Har du varit med i någon tidning?

haha jaa, när jag var liten och gick luciatåg

65. Vad är det konstigaste du ätit?
det var på universeum typ grillade larver, hela klassen åt det så jävla vidrigt fattade inte att jg gjorde det!:O

66. Vem såg dig naken senast?
Mimmi skulle jag tro,

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rooosa :D

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga. Man är verkligen sig själv och lite galen men väldigt charmig ?

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
om jag är arg ringer jag ingen om jag är ledsen ringar jag oftast inte heller någon men jag ber mimmi möta mig ute ibland :)

70. Har du någon piercing?

inte mer än i öronen men vill ta i tungan (y)

71. Din största vinst?
haha är inte den största vinsten när man var snabbaste spermien x) hahaha tycker jag annars skulle jag inte funnits, inget är mer värt än livet :)

72. Civilstånd?
?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, lite olika bloggar och såå.

74. Är du fåfäng?
vafan är fåfäng?

75.  Ångrar du någonting du gjort?

japp!

76. Hur gammal är din pappa?
43 tror jag :)

77. Vilket är ditt drömjobb?
Jag vill bli barnmorska! Men drömjobb typ modell men är väl för kort . . . .

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Reesareesareesa shoppashoppashoppa

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
inga alls

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hatar att masera folk, jag kan inte vara inne på en släckt toa & jag är livrädd att gå ute själv på natten

81. Svär du ofta?
för ofta :(

82. Sverige när det är som bäst?
Strålande sol och varm hav

83. Kan du åka slalom?
Ja, faktiskt rätt bra :D

84. Vad har du ätit i dag?
fil, köttbuller med pasta, godis:(, mackor och ägg.

85. Vad har du för utbildning?
ingen?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ingen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
allt

88. Vilken är din bästa egenskap?
vet inte, är ju bra på allt :)

89. Vilken är din sämsta egenskap?
astma

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

historiska? . . . hur ska någon vara intressant som man typ ite vet vem det är:s

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, eller beror på vems:P

93. Vad gör dig ledsen?
Hemska saker som inte ska få hända

94. Vad gör dig glad?
När allt är perfekt :)

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
träna, tjejmiddag, H-sund, träna, träna

97. Vad är det knasigaste du gjort?

herrejävlar det säger vi inte här

98. Vad har du för laster?
vet inte

99. Vem är din förebild?
alla som typ är väldigt bra på något, eller som ja vill sträva efter att bli som typ, vet ingen sp just nu

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
se på bigg brother



Noooolife:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0