UNDERHÅLLNING IFALL JAG INTE UPPDATERAR PÅ ETT TAG :D





1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej :)
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? jaa.. :(
3. När var sista gången du verkligen skrattat? I natt
4. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Alltså det beror helt klart på vad det handlar om!
5. När var sista gången du grät mycket? Jag kommer faktiskt inte ihåg.. :/
6. Är det någon du vill göra allt med? Nej
7. Hur många kan du berätta allt för? Ingen, vissa saker håller man helt klart bara för sig själv, right?
8. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja, tre gånger till & med?!?
9. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? ohja :)
10. Beskriv dig själv med ett ord? levande :D
11. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja, haha borde man inte testa alla fall? ;)
12. Fullständigt namn? Sofie Alfrida Andersson, hähä ;)
13. Favoritlåt? Ojojoj, beror helt på hur jag känner mig!
14. Favoritfärg? Hatar denna frågan!!!
15. Bästa vänner? Ohh orkarn inte skriva, ni vet vilka ni är. Men den personen jag har varit närmast längst är Josefine :)
16. Första kyssen? Dee nii ;)
17. Sista kyss? Hähä... vilka frågor?!
18. Första kram? När jag föddes typ antar jag? eller va?
19. Senast kram? Idag
20. Senaste meddelande från? Issa (:
21. Mitt missbruk? Musik & Socker
22. Vem jag berätta allt för? Har inte denna frågan redan vart? :s
23. Lång? ganska, 1.70 exakt :D
24. Vem har mitt hjärta? Jag har väl mitt hjärta eller? ingen annan har bett om det ;D
25. Favorit film? oj hjälp, kan jag inte svara på men twilight-filmerna ligger ju rätt säkra om man är på det humöret...
26. En hemlighet? Dem håller jag för mig själv annars blir det ingen hemlighet?
27. Hur mycket bryr du dig om ditt liv 0-10? 100?
28. De flesta minnen med? Mina vänner & min familj eller?
29. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Issa ! :)
30. Vem jag inte kunde leva utan? Mina vänner och min familj!
31. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Familjen & mina närmaste kompisar, önskar jag i alla fall!
32. Vem jag älskar mest? Min familj & mina närmaste vänner igen ;)
33. Vem längtar du efter mest? Mest någon jag aldrig kan få tillbaka, men saknar allt släkten i Norr a lot;)
34. Vem vill du ska va hos dig? säger jag inte!
35. Saknar du nån som e död? Jaa.. :(
36. Vill du till himmelen ? Leva för alltid eller himmelen - för alltid, himmelen eller helvettet - himmelen :D
37. Vill du Pussa någon? JA, kom hiiiit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0