SVARAR.

varför är jag så himla bra? hihi - Jadu, antagligen för att du är du... vet vart du bor din fis!

När förlorade du oskulden? - spelar det så stor roll egentligen?Hur vet du ens att jag har?... hmm

Vad har du för storlek på din BH? - kommer inte ihåg, orkar inte kolla. nej men den storlek jag behöver, helt ärligt är det värsta som finns att köpa BH, eftersom jag vart simmare är jag typ bredaxlad? så aa skitsamma. Jobbigt!

Använder du alltid string? - Nej.

Någon gång använt dildo eller liknande? - Liknande? En gurka eller? HAHA, nej det har jag inte.

Är du kär just nu? - Nej 

Vilket gymnasium är du inne på att välja? - Mikael Elias eller Hvitfeldtska

Hur många poäng har du i skolan? - förre terminen hade jag 215 men då var det utan musik teknik och bild. Räknar vi med dem på VG blir det 260 tror jag...

Är du nöjd över det? - Ja, ganska. Men vill höja mig lite till.

Har du runkat/sugit av någon någongång? - not in your business. Blivit påkommen när du onanerat? - Nej.

Vem är den äldsta du har varit tillsammans med? :) - som jag, är ingen förhållandemänniska så har snällt avfärdat allt annat.. alltså sämsta flickvänsmaterialet typ ;)

Ditt BÄSTA minne från sommaren- 11 ? :) - Kan inte säga att sommaren 2011 var en toppensommar... men jag tror nog Dana slår allt!
Hej vem tycker du e gooast i simningen? E de Ario kanske? Hhahah - har mina aningar om vem denne anonyma jävel är... men hur som helst... ingen kommentar.

Vem var du senast tillsammans med? - Jonathan

Vad har du för poäng i skolan? - redan svarat på, kan svara igen om en vecka exakt för då har jag fått mina betyg!

Simning eller fotboll? - fotboll

Hur mycket väger du? - för mycket

Gillar du din kropp? - NeJ.

Favorit färg? - har hatat denna frågan sen jag var liten... JAG VET INTE. beror ju på vilket sammanhang?

Roligaste ämnet i skolan? - Matte, Biologi, Spanska eller Gympa, vet inte ;)

Vem bråkade du med senast? - Lina, haha det är något fel på oss två, har alltid värsta tjaffsen men är ändå hur bra kompisar som helst, men det är väl så? att med dem man känner bäst bråkar man också mest med, eller så är vi för lika eller något, vet inte. ÄLSKAR DIG LINA!

Är du oskuld ? - då var vi här igen... ja/nej/ja/nej/ja/nej.... spelar det någon roll? :)

om nej, när förlora du den ? - du får gissa, antingen när det var eller när det blir!

Vad är det finaste på killar? - åååh haha kan aldrig svara på denna! Men kan säga lite saker jag ofta tänker på! Mage, armar, nacke, rygg, knän, käkben, kindben, ögon, hår, LäPpAr, haha oj sa typ allt? HUDFÄRG!

Vem e din drömkille ? - Finns så jääävla många snygga killar! Men seriöst tror jag ingen slår Zac Efron, han har ALLT som jag just räknade upp i frågan över. Min kille skulle gärna få se ut som honom!! BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG!!!!!

Något på din kropp som du vill ändra på ? - typ allt..? nej men aa eller jo. mage.. ben.. rumpa.. ansikte... bröst?? alltså vem är nöjd egentligen?

Vilka är dina närmsta vänner ? - har så många underbara! vill inte räkna upp, men de tjejer jag är med mest och som jag känt längst är Lina, Mimmi, Camilla, Josefine, Lovisa. Sen har jag min man Malin, alla under bara i laget.. alltså ALLA! O mina underbara killkompisar jag skulle dött utan?!?!?

Vad är det bästa du vet ? - Kompisar, familj, sommar, min klass, choklad & när det känns bra!

Hur många har du haft sex med ? - hur orkar ni?

Finns det någon du verkligen inte tycker om ? - JA.

Vad är finast grisar eller vildsvin ? - Grisar! Om ni inte visste det vill jag ha en minigris men pappa säger alltid att det räcker med mig när jag frågar om en... så generös-.-

Har du varit "äkta-kär" någon gång?:) - Nej

Vad vill du ha hos en vän? - bra egenskaper, att den är sig själv och accepterar mig. Glad och framåt. Så som mina vänner är!!

Vad är du intresserad att jobba med? - Har ingen aning just nu... vill pröva mig fram!!

Partille/Göteborg? - GÖTEBORG!!! HELT klart!!!

Vad anser du om homosexuella? Är du emot dem? - att det är precis som alla andra, verkligen inte emot dem. Ser snarare upp till dem!

Vem är din äldsta vän? - Min gammelfarmor, 86 år tror jag. Så otroligt skön människa!

Vad har du för betyg?:) - i åttan hade jag alla VG och ett MVG, hoppas att höja mig denna hösten!

Sa inte du någon gång i ett inlägg att du skulle färga håret? Typ brunt! - Jo det sa jag och jag höll på att köpa färg men sen ångrade jag mig... eller vet inte. Är rädd att inte kunna få min naturliga hårfärg och jag känner mig mer bekväm när mitt hår är åt det blonda hållet!

Hej, varför fortsätter du inte att stjäla julklappar även om gerda sa att man inte fick, du är född klappsnappare!! - För det är inte bra! lyssna på mamma! Kram Charlie!

var köpte du din jofama by kenza jacka och hur mkt kostade den??? - Jag har typ svarat på denna frågan flera flera gånger ;) Haha men aja, Jag köpte den på Wasséns i Nordstan i Göteborg för 1999:- & den är billigare eftersom det var modellen från 2010.

Vad ska du välja för gymnasium? - Jag har typ panik och är jättevimsig! Men är mest inne på Mikael Elias eller Hvitfeldtska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0